söndag 26 juli 2009

Nu ska vi ut & resa igen.

Sitter här och väntar på väderleksraporten så att jag kan packa efter vilket väder det kommer att bli. Förra gången vi var på Sandhamn tyckte jag att jag hade packat lagom med kläder till Loppan, men det hade jag inte! Så denna gången ska jag inte snåla, visst kan vi tvätta, men det är så bökigt.

Det är faktiska så att pappa C ska spela tennisturnering, det är därför vi ska ut och åka, hoppas att det kommer att gå bra. Just nu är han och övar nere på tennisbanorna...

I dag var vi en sväng på söder och jag shoppade två klänningar och en baddräckt, mycket trevligt. Det blev en himmelsblå sommrig klänning och en rutig höstklänning. Jag älskar att ha klänning på mej, jag tycker att det är mycket finare än byxor. De enda byxor jag gillar är stuprörsjeans... Det borde alla ha ett par, så snyggt med tunika till... Där fick ni ett gratis tipps...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar