söndag 16 januari 2011

Visning och träning!

I dag är det visning av vår lägenhet, vi har fixat och donat, putsat och fejat. Nu är den ren och fin. Men vi är nervösa, hoppas, hoppas att det går bra och att den blir såld....

Undertiden visningen var hängde vi hos grannarna, himla trevligt. Loppan lekte med Ellan och Wilmer och somnade pladask när vi kom hem.

Nu sitter jag här och laddar inför träningspasset i kväll. Ska bli riktigt skönt att svettas lite. Jag tränar nu tre dagar i veckan och det känns kul, jag har ju jeansen jag hade innan Loppan låg i min mage som mål. I mars ska dom på och sitta snyggt! Försöker komma på ett vettigt tränings schema som ska funka. Just nu lutar det åt Yoga+gym på tisdag morgon kl 07,00. Spinning+gym torsda och lördag. Att träna två vardagkvällar känns lite krångligt, därav morgonpasset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar