tisdag 12 maj 2009

Min fina mamma!

Vilken utflyckt vi har gjort jag, mamma och Loppan. Mamma har precis kommit hem från Rom där hon firade sin 60årsdag. Japp, min mamma är 60 det kan man inte tro!! Loppan fick en jätte söt rosa luvtröja med broderade hjärtan och lite bling på, så söt. Jag och C fick parmesanost, ett helt kilo.

Vi åkte till Sickla i dag. Jag tycker att det är så himla lyxigt att kunna prova kläder i lugn och ro och inte behöva bekymmra mej om Loppan, Vilket jag kunde göra i dag eftersom mamma åpassade Loppan uutanför provrummet. Jag hade altså både smakråd och barnpassning! Jag har letat som en galning efter ett par snygga haremsbyxor, och det finns faktiskt inte ett enda par! Så det blev ett par nya snygga tights med dragkedja där nere, en ny klänning och ett hårband. Loppan fick nya strumpor av sin mormor. Vi hann med en mysig fika inne på Diselverkstan, de är himla mysigt där och de har supergoda mackor. Till Lopans stora förtjusning hade det flugit in små gråsparvar inomhus som hon glatt pekade på och pratade med.

Väl hemma matade mormor Loppan och klädde på henne pyamas och nu ligger hon i sin säng och sover. Jag ska passa på att äta lite middag nu.

Hörs

1 kommentar:

  1. Tack för snälla ord....Passa Loppan är en förmån!!!
    Kram mormor

    SvaraRadera