söndag 10 maj 2009

Söndag

Den här söndagen inledde vi på vårdcentralen. Loppan är dålig - igen. Den lilla stackaren har feber - igen. Men nu har hon fått medicin nu iallafall, så vi får ju hoppas att hon snart blir frisk.

Sedan gick jag en sväng på stan och gjorde ett halvdant shopping försök, är det modet som är märkligt eller är det jag? Hittade igenting! Så jag kom hem tomhänt, eller jag fick ju med mej Loppans medicin. Vi har så klart hunnit med att träffa grannarna, vi har tur vui som har sånna trevliga människor vägg i vägg. C har aäven hunnit med att städa undan lite hemma och så har vi hunnit med att tömma vår pappersinsammling! Lite nytta har vi ju gjort.

Nu aldeles strax är dt läggdax, jag är verkligen helt slut, det är rätt jobbigt att dela säng med en sjuk bebis. Loppan har legat och knuffats och gnällt hela natten. Hoppas denna natt blir bättre.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar