fredag 7 augusti 2009

Fredag!

Vi har precis avslutat en härlig dag med god mat och ett glas vin på mysiga balkongen! Tur att C är en grym kock.. Annars hade vi fått äta gröt. Innan dess har jag även hunnit med både jogging och styrketräning med Maria. Dt har blivit 3 träningstillfällen under veckan! Shit, vad jag är duktig!

Loppan har lekt med Hugo i dag på eftermiddagen, de leker fint i hop. Lisa (Hugos mamma) fotade en hel del så vi får se om det dyker upp lite bilder från deras lekdate. Som ni säkert redan har sett så lunchade vi med morfar i dag på torget. Tack snälla pappa!

I morgon ska jag åka hem till min mamma och bli ompysslad. Jag kanske till och med kan få en liten tupplur på dagen om Loppan leker med sin mormor. C ska på brölopp i Sundsvall, men jag följer inte med eftersom det är barnfritt och jag vill inte lämna Loppan än. Det är ju inte så konstigt egentligen, om ni hade en lika hrlig unge som jag har hade ni känt precis likadant!!!

Jag har faktiskt även plannerat att skriva klart min sociologi tenta i helgen, när den är klar kan jag ta ut min examen. Det är bra att ha när jag söker jobb och löneförhandlar....

Nu ska jag krypa ner i soffan med min nya chicklitt-bok och bara njuta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar