fredag 6 november 2009

En natt hos familjen E-B

22.10, C:ska vi dricka lite thé innan vi somnar? Loppan skruvar oroligt på sej och börjar gråta. Jag lägger mej brevid henne och vi somnar. Alltså uteblev théet...

23,30, Loppan vaknar för tusende gången och är ledsen C går upp och jag försöker sova vidare.

02,20, Loppan vaknar..igen.. jag försöker ta upp henne och lägga henne på mitt bröst, bajs överallt... Gå upp ta av mej bajspyamasen och byta bljöa på Loppan. Massor av bajs... Vi lägger oss i soffan, Loppan skriker och bajsar mer, och mer, och mer...

03,30, Jag stormar in i sovrummet där C försöker sova. "Jag orkar inte mer, nu är det din tur". Det tyckte inte C som blev arg, han ska ju upp och jobba sin sista dag innan pappaledigheten. Men jag tycker synd om mej själv, jag har ju uhaft ett gråtande barn fastklistrat på mej i ett dygn och dessutom blev jag ju nersmetad med bajs. Appropå bajs, Loppan lägger en till hög.

C tar över men vill ha hjälp i badrummet med Loppan. Idiot säger jag sympatist, idiot svarar han lika sympatiskt, Loppan gallskriker. Jag: jag fixar det här gå och sov då!!! Nu är vi riktigt arga båda två.

Cirkusen slutar med att hela familjen är vakna hela natten och kollar på ett program på feman om två korkade män som tvångsonanerar och ska söka hjälp.....

Tillsist sover vi allihopa, jag i sängen, C och Loppan i soffan.

07,00, C måste upp och gå till jobbet. Han stoppar ner Loppan brevid mej i sängen men istället för att gå upp somnar han om.

08,30, Loppan vaknar och väcker mej, C är stressad för att han har försovit sej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar