måndag 26 april 2010

Skit kul!!!

Det är verkligen skitkul att alla ska gifta sej, fylla jämt eller ha någon annan förbaskad orsak till att ha fest i sommar. SKIT KUL!!!! För mej innebär detta att jag måste vagga runt i butiker och leta klänning till de här tillställningarna. Att hitta en snygg klänning när kroppen ser ut som en boll är inte lätt ska ni veta. Det slutar oftast i tårar.

Jag är verkligen jätte glad för alla er som ska ställa till med fest! På riktigt! Jätte glad, men ni kunde väl ha väntat ett år....

För att underlätta för alla som är runt omkring mej vill jag att ni följer de här reglerna. Jag kommer bli glad då, vilket defenitivt kommer att underlätta för er alla.

- När ni möter mej komentera INTE hur min mage ser ut. Jag VET att den är stor och jag VET att den kommer att bli ännu större. Jag blir LEDSEN när ni påpekar hur enorm jag är.

- Säg istället att jag har fint hår, fina skor eller en otroligt fantastisk dotter.

- Tvinga mej inte till att promenera långa sträckor, det gör mej arg. När jag blir arg blir jag otrevlig och du blir lidande.

- Påpeka inte vad jag äter. Att äta är ett av de få nöjen jag har kvar, du ukan dricka goda drinkar, öl och vin i solen. Jag kan äta glass.

- Säg inte åt mej att jag kanske istället borde hitta en klänning i en gravidaffär, låt mej komma på det själv i stället.


Detta är lite riktlinjer, använd ditt sunda förnuft så ska vi nog klara av detta tillsammans. Det är inte meningen att vara sur, arg och ledsen det är en bieffekt av min svällande kroppshydda, brist på sömn eller vad det för stunden kan vara jag är arg och ledsen på.

1 kommentar: