måndag 7 juni 2010

Jag boar!

Herregud vad jag vill fixa saker hemma. Så var det inte när Loppan skulle komma. Nu är det massor som ska rensas ut och städats ordentligt. Jag har fått i hop en Ikea kasse med barnkläder som ska ner till Barnaskaran, en stor pappkasse samt en plastkasse med kläder som ska slängas. Jag börjag inse att vissa kläder kommer jag aldrig att använda igen, saker som var snygga för 4 år sedan är inte snygga nu...

Jag har även fixat klädkammaren så att C åkan flytta över en byrålåda kläder dit så att bebisen får plats med sina kläder. Jag har faktiskt hittills hittat 13 par byxor som tillhör C... Och fler finns, hur många brallor kan man behöva?

En liten överraskning till C har jag med fixat. En låda där han kan ha alla sina träningskläder så att han inte behöver vända upp och ner på hela lägenheten för att hitta sina saker.

Hörde jag hemmafru....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar