söndag 20 mars 2011

Härliga söndag.

Med sol och vårkänslor! Dagen har spenderats i olika konstellationer, Förts var det bara jag och Bebblan, C och loppan var på kontoret och jobbaede lite. Sen träffades vi alihopa och åt lunh. Då kom farfar! Vi gick hela gänget tillSkånegläntan och drack kaffe och gungade. Loppan tyckte det var toppen att hänga lite med farfar. Eller som hon säger "egen tid med farfar".

Sen åkte vi hem och jag bytte om och åkte iväg och tränade. Det funkar bra nu, jag är starkare och har bra flås. Envisa kilon finns dock kvar för allmän beskådning. Hur som helst är jag ju inte fet på insidan!

I går var vi hos farmor, eller ja, C och ungarna var där heladagen. Jag gjorde det jag gillar mesta av allt i hela världen (nästan) SHOPPADE!!!
Så skönt att bara dra runt ensam i butikerna och pröva och titta på folk. Fantastiskt! När jag var färdig tog jag bussen till farmor och åt middag tillsammans med övrig familj.


denna hängde med hem, från Gina


Visit hm.com


den med... från HM


Visit hm.com


He he....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar