söndag 13 mars 2011

Jag har ett problem!

Mina ungar är de finast som finns, så klart. Men de driver mej till vansinne! I bland vill jag flytta här i från en liten stund så att jag fick vara i fred, sova lite, lyssna på vanlig musik och slippa se på helvetesbolibompa. Ja, så känner jag faktiskt!

Grejen är ju att det kan ju inte vara så att det bara är jag som känner så. Alla måste ju vara precis lika trötta på sina små ögonstenar med jämna mellanrum, eller?

Så därför behöver jag er hjälp. Ge mej era bästa tips. Vad gör ni när det känns som om ni håller på att bli galna. När allt ni gör bara är fel, fel saft, fel vante, fel spade osv.... Skriv och berätta för mej. Att vara morsa är ju ingen jävla tväling, allas ungar är fan skitjobbiga i bland. Men vad har ni för hemliga knep???

1 kommentar:

  1. Haha! Vad roligt du skriver:)! Jag känner igen mig precis! Det ska bli jättekul att ses och snacka ännu mer:)!! Jag är en riktig "ältare", så jag brukar panikringa mina vänner och det brukar hjälpa en stund för mig;).

    Kram Ellen

    SvaraRadera