onsdag 18 maj 2011

Nytt hår!

I dag var jag och fixade pälsen, denna gång på Toni & Guy. Lyx liksom. Fast hon som klippte med hade de största läppar jag sett på länge. Och röda var det. Varje gång hon skrattade vek sej läppen på ett mycket märkligt sätt. Man skulle kunna säga att hennes mun såg ut som rumpan på en babian. Men bra klippte hon, jag är nöjd.

Ella har slagit på stort och sovit i egen säng nu ett par nätter, jädra bra hon är den där Anna Walgren. Vi har tagit lite grejer från hennes bok och kör en variant. Och det funkar ta mej fasiken. Kan ju vara så att vi (jag och C) behövde en plan eller så fungerar det på riktigt. Resultatet av detta är i alla fall en glad bebis och där med även en glad mamma!

Nu är det meningen att C ska gå till affären och handla så att jag kan sätta fart på bakningen. Men han sover...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar