tisdag 20 oktober 2009

Du kan kalla mej Anna Anka....

Tydligen är dt så att jag har en osympatisk sida, en del av er har ju fått träffa den sidan... Nu har även Peab fått känna på den, och målaren, och cheferna.... Vi hade ju klantmålaren nummer 1 här förra veckan som ni vet. Jag tappade ju tålamodet och skällde på honom och den där gubben som ska ha "koll", Christer. Det hjälpte inte så mycket så jag ringde den högre chefen och vipps så gick det bättre.

Kaklet i köket är bra gjort, men vår käre målare, han kan inte göra ett snyggt jobb! Han är en stor jubelidiot! Han har nu varit här tre gånger för att fixa till felen som skulle fixas från början samt för att röja upp sina misstag han har gjort. Trots att jag tydligt har pekat och instruerat vad som ska göras lyckas han inte. När jag påpekade att det fortfarande är sprickor i taket frågar han mej: Hur kan det komma sej? Hur fan ska jag veta det, jag är ju inte målare..

Vår käre målare kan däremot vara otrevlig. Han sprang in här i måndags och gormade om att tack vare att jag ringde chefen har han fått sparken. Jag tröttnade omgående och sa: Kom inte hit och var otrevlig för det känar du inte på. Du är i mitt hem för att åtgärda det du har sabbat. Fixa det så kan du gå sen. Men den rackaren har fortfarande inte fixat!!!!

Ja, så nu ska jag ringa PEAB igen, och be dom fixa lägenheten, igen.. De kommer att skicka den aroganta målaren hit, igen.... Kanske är det bra att ha en Anna Anka i sej!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du kan bajsbomba hela PEAB! You go girl! Å

    SvaraRadera