söndag 11 oktober 2009

Mycket har hänt...

Loppan har varit på sitt dagis och där verkade hon trivas bra. Många nya kompisar och en massa leksaker. Hon kommer att börja 25 januari. Vi får håålla tummarna för att det kommer att gå ålika bra för henne som för hennes kompis Sixten.

Jag har jobbat en del med och det funkar bra. Farmor har vaktat Loppan medans jag har jobbat och när man är med farmor är man i lekparken jättelänge, snacka om att jag ligger i lä... Självklart har garderoben fått sej ett litet lyft, personalrabatt är fint!!

I går kväll hade jag och Loppan en riktig tjejkväll, eller hon somnade vid 19,30 så man kan ju säga att jag hade en riktigt lugn och skön kväll! Det var behövligt. C har varit borta en del och Loppan kräver ju ganska mycket underhållning nuförtiden. Så godispåsen och sex & the city filmen satt som en smäck!!

Snart är det familjepizza med Gisslas.... Nyttig helg det här, hahahah!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar