måndag 26 oktober 2009

Trevliga dagar tre.

Jag har haft en mycket bra helg, fast jag har jobbat. Fredagen spenderade jag tillsammans med Hanna, vi gick på stan och shoppade uta barnen. Vi åt en lyxig lunch och drack kaffe. Jag kom hem med en randig klänning och en randig tröja från Gina samt två nya BH;ar. Precis vad som behövdes.

På lördagen jobbade jag inne i city, mest på lagret, det är riktigt kul att få packa upp alla nya varor. Det kom lite grejor från Jimmy Choo.... Jag slutade vid två så när jag kom hem var det ju fortfarande en massa av dagen kvar. C, Loppan och jag busade en massa och kvällen avslutades med en film.

Ringen på söder var mitt nästa jobbställe. Jag trivs bra med att jobba där, trevliga människor och så tycker jag att det är kul att vara i en lite mindre butik. Jag var hemma till middagen och så han jag leka lite med Loppan innan det var läggdax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar