fredag 19 februari 2010

Dagis & sös.

I går (torsdag) ringde en mycket glad pappa till mej (alltså pappa C). Loppan hade inte gråtit alls när han lämnade, han hade promenerat rakt in, hon är så kavat den lilla fröken.

Efter lunch hämtade jag henne för vi skulle åka till sös och ta nya prover. När jag kom till dagis låg hon och sov på sin lilla madrass... Jag undrar verkligen hur de får alla ungar att somna samtidigt....

På sös gick det väldigt bra, Loppan gick med på att undersökas utan protester. Loppan, mormor och jag promenerade runt på sös och drack festis och väntade på resultat. Jag hade ju tänkt att jag skulle hinna tillbaka till jobbet efter besöket. Det hade inte Loppan tänkt. Det är inte lätt att få en liten prinsessa på 1,5 år att kissa på beställning - vi kom hem 15,45. Ingen idé att åka till jobbet. men det gjorde inget, Vi har ju världens duktigaste tjej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar