onsdag 12 maj 2010

Bara tjejer i dag!

Pappan är på något jobbgrejs så jag och Loppan har hela eftermiddagen för oss själva. Vi promenerade hem från dagis i dag. Jag hämtade Loppan i Trollparken, hon var där och lekte med sina kompisar och fröken. Sedan tod vi en lång promenad genom skogen. Vi satte oss på en bänk och tittade ut över Årstaviken och SÖS. Jag berättade att vi skulle åka till det stora vita huset och hämta hem Ella om ett tag. "Ja, sa Loppan" "Nu?". Jag försökte förklara att det inte riktigt var dax än... Jag tycker att det är kil att hon gillar bebisar. Vi har träffat Felix, som är Hugos lillebror, och loppan säger varje gång att han är gullig.

Väl hemma ritade vi lite och prövade tröjorna som Loppan fick i dag, jag tror att hon gillade dem. Sedan åt vi middag och så var det läggdax. Nu ska jag måla mina naglar och dricka the.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar