onsdag 26 maj 2010

Österskär!

Loppans mormor bor i Österskär, det ligger vid Åkersberga. Man kommer dit om man tar Roslagsbanan, eller så kan man ta bilen... Det ligger vid havet och mormor och Kent har ett hus med en stor gräsmatta och så kan man gå in och ut som man vill. Mycket uppskattat av vissa.

Själv gillar jag gräsmattan och barnvaktandet bäst. Det är helt otroligt hur mycket tålamod min mamma har med Loppan! Väldigt skönt eftersom min kropp bara expanderar.

I Lördags var hela familjen i Österskär och hälsade på. Mormor och Loppan lekte på stranden och jag och C cyklade in till Åkersberga och fikade. Sedan grillade vi, helt klart en mycket mysig kväll!

1 kommentar:

  1. Hugos mormor har också ett enooormt stort tålamod, mycket längre än vad jag har. Men det kanske är något unikt mellan mormödrar och barnbarn...

    SvaraRadera