måndag 31 maj 2010

Måndagar...

..är till för att röja upp i lägenheten efter helgen, så hände även denna måndag. Jag har röjt undan leksaker, städat ur köksskåp, tvättat lakan och hör och häpna strukit lakan. Jag var tvungen att ringa mamma för att kolla att jag fortfarande har förståndet kvar.

Denna vecka har jag även tänkt att jag ska hinna med att fixa i badrummet, städa flera köksskåp, sopskåpet ska med få sej en omgång. På torsdag ska jag unna mej ett besök hos Stinas fotvård. Det ska bli riktigt najs.

Jag måste bara passa på att tippsa om en härlig blogg. Det är Lisa, Hugos mammas blogg. Hon är riktigt ambitiös och har fina bilder och ibland slinker det in ett recept... Hoppas det är o för dej Lisa att jag visar din bloggadress... här kommer den:

http://hemmamysiarsta.wordpress.com/

Tittar man noga kan man se en och annan bild på världens finaste tjej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar