torsdag 12 augusti 2010

En dag med Bebblan på egen hand.

Åh, vad jag älskar att ligga och snusa på mina ungar! I dag har jag bara hängt hemma med Bebblan, jag har inte riktigt haft tid till det fören nu. Finns det något bättre än att ligga och undersöka sin fina bebis, alla veck, fjun och små skrymsln och vrån. Lika förvånad blir jag varje gång av att bebisarna har färdiga öron och små naglar på pyttefingrar.

Tänk vilken bra blandning det blir av oss, mej och C. Man tar en del My och en del C, in i ugnen i nio månader och ut kommer en perfekt liten unge. Barnen får en del av C,s lugna och envisa temprament och en del av mitt impulsiva hetsiga. De får mina runda, blåa ögon med långa fransar och C´s mjuka pussiga mun, självklart får barnen våra stora vackra näsor!

Det är härligt med ungar och nu ska jag ägna mej åt att studera Bebblan ett tag till och se hur lik hon är sin vackra syster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar