lördag 11 december 2010

Dans lixom!

I går var jag på fest, Olle och Linneas fest. De kan fixa fester med drag i.Innan jag kom i väg hade jag verkligen ångest, jag har ju inte varit utanför dörren ensam nattetid på typ 3 år...

jag hade jag skitkul! Träffade en massa gamla godingar som jag inte har träffat på flera år. Alla såg precis likadana ut, samma kläder, samma hår, ja samma allt fast lite äldre. Precis som jag.

Jag dansade, massor. Så jäkla kul! Det är dans som gäller lixom, det piggar upp. Jag behövde få klä mej lite finare ha höga klackar och massor av smink och bara få dansa. Jag dansade till Broder Daniel, Blur, Oasis och lite nytt skit.

Ja, man kan ju faktiskt gå ut fast man har två barn. Jag var inte den snyggaste bruden, hade inte den snyggaste klänningen, inte de högsta klackarna. Men skit i det, jag hade helt klart roligast av alla. När klockan slog 00.45 var det dags att knalla hem, Ella var hungrig.

Det konstigaste var att jag inte saknade barnen underhela kvällen, de var ju med sin pappa och hade det hur bra som helst. Och jag bara dansade!

Tack mina vänner för en fantastisk kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar