måndag 13 december 2010

Saker och ting förändras...

Förr i tiden hade jag alltid jädrigt tighta jeans, svart kort tight skinnjacka samt svarta converse, sommar som vinter dag som natt.

Nu för tiden har jag långkalsonger, tights (kommer ej i jeansen), klänning, håll i er nu, fleesjacka. Ja det är sant i bland har jag det... Tjocka strumpor, bamse skor och tjock jacka. Samt en mössa....

Har jag blivit klokare, eller bara äldre? Förr gick jag inte ens utanför dörren utan smink, nu hinner jag ju aldrig sminka mej... Jag har alltid snor, kräks och kanske lite bajs på mej.

Förresten, när jag var ute och slog klackarna i taket i fredags använde jag Lip Venom, ett läppgrejs som gör att läpparna sväller upp och blir liksom plutiga. Tyvärr verkar det som om jag har fått någon alergisk reaktion för nu är läpparna hårda och nariga. Spruckna. Dessutom har jag fått nåt jädra exem på olika ställen på kroppen, men det kommer nog inte från läppskiten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar